Nie masz jeszcze konta? Utwórz nowe

Zarządzanie kontem

Office 2013 Home and Business

pl|upper
polski i ponad 10 innych języków
  • GB angielski
  • DE niemiecki
  • CZ czeski
  • SK słowacki
  • RU rosyjski
  • HU węgierski
  • FR francuski
  • PT portugalski
  • ES hiszpański
  • IT włoski
  • + kilka innych języków
15min
product-img-forscope-Office-2013-Home-Business@0.5x
Zdjęcie ma charakter poglądowy. Produkt dostarczamy bez opakowania.
Rodzaj licencji: elektroniczny certyfikat
Wybierz wersję:
W magazynie Niedostępny
Dostawa:
  • Wiadomość e-mail
    Kurierem
  • Na żądanie 2 dni robocze W ciągu 1-2 dni roboczych W 15 minut
  • Darmowa dostawa
1 237 zł 319 zł 259,35 zł netto (23%)
100% klientów poleca zakupy w forscope.pl
  • Certyfikat licencyjny
  • Dokumentacja potwierdzająca zgodność z prawem UE (Oświadczenie sprzedawcy)
  • Potwierdzenie zakupu (faktura)
  • Plik instalacyjny do pobrania
Forma dystrybucji:
elektroniczny certyfikat
Rodzaj licencji:
detaliczna
Ważność licencji:
bezterminowa
Przenoszenie licencji:
możliwość przenoszenia
Sposób instalacji:
instalacja z pliku instalacyjnego producenta (udostępniamy link do pobrania pliku)
Architektura:
32/64 bit
Kompatybilność z systemem:
Windows
Wersja językowa:
licencja wielojęzyczna
Kompatybilność MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
System operacyjny:
Windows 7, 8, 8.1, 10; Windows Server 2008 R2, 2012, 2012 R2
Grafika:
procesor graficzny DirectX 10
Wolne miejsce na dysku:
3 GB
Pamięć:
1 GB RAM (32-bit); 2 GB RAM (64-bit)
Procesor:
1 GHz

Office 2013 Home and Business

Pracuj z dokumentami prywatnie mimo współdzielenia komputera

Stwórz własne konto Microsoft i pracuj z dokumentami prywatnie mimo współdzielenia komputera! Dodatkowo, z przestrzenią dyskową w chmurze – OneDrive – możesz bezpiecznie przekazywać i udostępniać swoje pliki.

Pakiet Office 2013 Home and Business zawiera Word, Excel, PowerPoint, OneNote oraz Outlook.

Zatem, co nowego?

Word ma nowy wygląd! Dzięki nowemu paskowi narzędzi stał się prostszy w obsłudze formatów oraz w rozumieniu ich wzajemnej zależności.

Excel stał się lepszy dzięki nowym intuicyjnym funkcjom, takim jak przykładowo QuickAnalysis. Pozwala ona na odnalezienie odpowiednich narzędzi do opracowania Twoich danych oraz na ich łatwy przegląd przed zatwierdzeniem zmian.

PowerPoint prezentuje szereg udoskonaleń, które dają wielkie pole do popisu podczas personalizacji i stylizacji każdej tworzonej prezentacji. Największa zabawa to interakcja z dokumentami PowerPoint’a na ekranie dotykowym - możesz teraz przesuwać, dotykać, przewijać i powiększać wszystko co chcesz w swojej prezentacji.

OneNote pozwalają na dodawanie mediów, takich jak zrzut ekranu, w szybszy i bardziej wygodny sposób niż wcześniej.

Outlook natomiast umożliwia wydajniej zarządzać Twoim biznesem. Możesz teraz tworzyć harmonogramy online, uwzględniać w swoich planach prognozę pogody i przejrzyście podglądać kalendarze współpracowników by jak najlepiej dobrać czas na komunikację.

Product request

Podsumowanie

Twój zakup został dodany do koszyka

    Darmowa wysyłka & 30 dni na zwrot