Nie masz jeszcze konta? Utwórz nowe

Zarządzanie kontem

Office 2010 Professional

PL
polski i ponad 10 innych języków
  • GB angielski
  • DE niemiecki
  • CZ czeski
  • SK słowacki
  • RU rosyjski
  • HU węgierski
  • FR francuski
  • PT portugalski
  • ES hiszpański
  • IT włoski
  • + kilka innych języków
product-img-forscope-Office-2010-Pro@0.5x
Zdjęcie ma charakter poglądowy. Produkt dostarczamy bez opakowania.

Mamy lepszą alternatywę:

Office 2013 Professional Plus
Alternatywny produkt
Wariant: elektroniczny certyfikat
DostępnyDostawa elektroniczna w 5 minut
Tymczasowo niedostępny
Dostawa na adres e-mail
Office 2013 Professional Plus

Office 2013 Professional Plus

1 693 zł
219 zł
269,37 zł z VAT (23%)
Porównanie Informacje o produkcie

Zdobądź więcej w tej samej lub niższej cenie!

Niestety, wybrany produkt nie jest obecnie dostępny, ale mamy dla Ciebie świetną alternatywę - Office 2013 Professional Plus!

Mateusz Drozdowski
Mateusz Drozdowski Product Manager
Poszukiwany produkt
Office 2010 Professional
Office 2010 Professional
Dostępny
Tymczasowo niedostępny
Dostawa na adres e-mail
  • Możliwość przenoszenia (aktywacja telefoniczna)
  • Dla jednego urządzenia
  • Zawartość: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher i Access
  • Bez terminu wygaśnięcia
  • Kompatybilny z Windows OS
  • Zalecane dla Windows 8.1 lub starszych systemów operacyjnych
Informacje o produkcie
Alternatywny produkt
Office 2013 Professional Plus
Office 2013 Professional Plus
DostępnyDostawa elektroniczna w 5 minut
Tymczasowo niedostępny
Dostawa na adres e-mail
  • Możliwość przenoszenia (aktywacja online)
  • Dla jednego urządzenia
  • Zawartość: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher, Access, InfoPath i Lync
  • Bez terminu wygaśnięcia
  • Kompatybilny z Windows OS
  • Kompatybilny z usługami pulpitu zdalnego (RDS)
  • Polecany dla Windows 10 lub starszych systemów operacyjnych
Informacje o produkcie
  • Możliwość przenoszenia (aktywacja telefoniczna)
  • Dla jednego urządzenia
  • Zawartość: Word, Excel, PowerPoint, OneNote, Outlook, Publisher i Access
  • Bez terminu wygaśnięcia
  • Kompatybilny z Windows OS
  • Zalecane dla Windows 8.1 lub starszych systemów operacyjnych
Rodzaj produktu:
pełna wersja
Forma dystrybucji:
OEM z możliwością przenoszenia; elektroniczny certyfikat
Używane oprogramowanie:
tak; dostarczamy wszystkie wymagane dokumenty potwierdzające zgodność z prawem UE
Ważność:
bezterminowa
Przenoszenie:
możliwość przenoszenia
Sposób instalacji:
instalacja z pliku instalacyjnego producenta (udostępniamy link do pobrania pliku)
Architektura:
32/64 bit
Kompatybilność z systemem:
Windows
Wersja językowa:
wielojęzyczna
Kompatybilność MS Office:
MS Office Home and Student, MS Office Home and Business, MS Office Professional
Kompatybilne kody produktu (P/N):
269-14834
Koniec wsparcia:
wsparcie podstawowe: 13.10.2015, wsparcie dodatkowe: 13.10.2020
  • Certyfikat dla oprogramowania
  • Dokumentacja potwierdzająca zgodność z prawem UE
  • Potwierdzenie zakupu (faktura)
  • Plik instalacyjny do pobrania
Procesor:
500 MHz
Pamięć:
256 MB RAM
Wolne miejsce na dysku:
3 GB
System operacyjny:
Windows 7, 8; Windows Server 2008, 2008 R2, 2012
Grafika:
procesor graficzny DirectX 9

Office 2010 Professional

Microsoft Office 2010 Professional to pakiet programów zawierający biurowe aplikacje WordExcelOutlookPowerPointOneNotePublisher i Access.

Microsoft Office 2010 udostępnia użytkownikom wiele nowych, ulepszonych funkcji, nowe efekty edycji tekstów, nowe efekty graficzne, nowe diagramy SmartArt, edycję zdjęć i filmów. Także nowe animacje i przejścia między slajdami. Miniwykresy w Excelu zobrazują wyniki w pojedynczej komórce. 

Znany i lubiany interfejs ze wstążką jest obecny we wszystkich aplikacjach pakietu Office. Wstążka została uproszczona i możliwe jest teraz jest dostosowanie do preferencji użytkownika.

Programy Word, PowerPoint, OneNote umożliwiają równoczesną pracę wielu użytkowników w jednym dokumencie. Dokumenty można zapisać jednym klilknięciem do repozytorium online, a potem łatwo i szybko można je komuś udostępnić. Funkcje Kopiuj i Wklej zostały uzupełnione o galerię możliwości wklejania, która wyświetla przykładowe wklejenie - np. Bez formatowania, z formatowaniem danego tekstu. Podczas przeglądania galerii wklejana treść wyświetla się w dokumencie jako "podlgąd na żywo".

Outlook połączy setki e-maili w kilka rozmów - według nagłówków wiadomości. Rozmowy można wyczyścić lub usunąć, albo zupełnie zignorować - nie będą dalej przyjmowane do skrzynki odbiorczej. "Częste działania" przyspieszą wykonywanie najczęstszych zadań. Ostrzeżeniem "Zanim wyślesz" uchroni nadawcę przed odesłaniem prywatnego maila wielu adresatom.  

Aplikacja PowerPoint może "wysyłać" prezentację. Publiczność widzi w swojej przeglądarce internetowej slajdy dokładnie tak, jak zarządza nimi prezentator - w dodatku publiczność nie potrzebuje w tym przypadku posiadać PowerPointa na swoich komputerach. 

Publisher 2010 to rozwiązanie idealne dla tworzenia prezentacji biznesowych i materiałów markentignowych, a Access 2010 to użyteczne narzędzie do tworzenia baz danych.

Product request

Podsumowanie

Twój zakup został dodany do koszyka