Nie masz jeszcze konta? Utwórz nowe

Zarządzanie kontem

Wsparcie techniczne

Potrzebujesz pomocy? Jesteśmy tu dla Ciebie!

Pliki konfiguracyjne dla zakupionych produktów

Szukasz plików instalacyjnych dla swoich produktów? Przejdź do naszego portalu zarządzania oprogramowaniem:

Pobierz produkty z onesam.eu

Skontaktuj się z nami

Masz pytanie dotyczące produktów lub potrzebujesz pomocy w jakieś innej sprawie?

Prosimy o kontakt poprzez:

Formularz kontaktowy

Często zadawane pytania (FAQ)

Dokumentacja

Gdzie mogę znaleźć moją fakturę?

Twoja faktura znajduje się w załączniku do otrzymanej od nas wiadomości z dostawą. Faktury za swoje wszystkie zamówienia możesz również znaleźć po zalogowaniu się na swoje konto Forscope. Wystarczy, że przejdziesz do sekcji Moje zamówienia na stronie Przegląd.

Gdzie mogę znaleźć moje klucze produktów?

Klucze do zakupionych produktów znajdziesz w certyfikacie dołączonym do otrzymanej od nas wiadomości z dostawą. Jeśli nie widzisz wiadomości w swojej skrzynce odbiorczej, sprawdź folder spam.

Otrzymałem zamówienie, ale chciałbym dokonać zmian na fakturze. Co mam zrobić?

W przypadku chęci dokonania jakichkolwiek zmian w otrzymanej od nas fakturze, prosimy o kontakt.

Moje konto

Jak mogę zmienić swoje hasło?

Zaloguj się na swoje konto Forscope, a następnie kliknij Zmiana hasła w prawej górnej części strony Przegląd. Spowoduje to przejście do strony, na której można ustawić nowe hasło.

Jak mogę zmienić dane mojego konta (np. numer telefonu, adres rozliczeniowy itp.)?

Aby zmienić swoje dane, zaloguj się na swoje konto Forscope, a następnie kliknij Moje konto w prawej górnej części strony Przegląd.

Zamówienia i dostawa produktów

Gdzie mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Za każdym razem, gdy status Twojego zamówienia ulegnie zmianie, otrzymasz wiadomość e-mail z informacją. Inną opcją jest zalogowanie się do konta Forscope, a następnie wyszukanie Moje zamówienia na stronie Przegląd.

Jak długo potrwa dostawa moich produktów?

Dostawa produktów różni się w zależności od tego, jaki produkt został zakupiony – swoje produkty możesz otrzymać w ciągu 5 minut lub w ciągu kilku dni roboczych. Czas dostawy każdego produktu możesz sprawdzić w opisie produktu.

Jeśli w ramach tego samego zamówienia zakupiono produkt z dostawą ekspresową (5 minut) i produkt z dostawą zwykłą (1-2 dni robocze), swoje produkty otrzymasz w ciągu 1-2 dni roboczych.

Skąd mogę pobrać moje oprogramowanie?

Oprogramowanie możesz pobrać z naszego portalu do zarządzania oprogramowaniem onesam.eu. Zaloguj się podając swój numer zamówienia i e-mail, a po lewej stronie zobaczysz listę zamówionych produktów. Kliknij każdy z produktów, aby zobaczyć dalsze instrukcje.

Twój zakup został dodany do koszyka